جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8.18 را کاهش می دهد

به عنوان افزایش تعداد بیماران در جستجوی زندگی با کیفیت بالا، آنها ترجیح می دهند از درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز استفاده کنند. درمان طب چینی به عنوان جایگزین برای دیالیز می تواند کراتینین 8.18 را به طور موثر کاهش دهد.

هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، بدن شما مقدار زیادی از سموم و مواد زائد را جمع می کند. این سموم و زباله ها می توانند موجب آسیب بیشتر به کلیه ها شوند و اثربخشی داروها را کاهش دهند. بدون تصفیه خون خود، نتایج خوبی نخواهید داشت. در عین حال، لازم است که عملکرد کلیوی نیز بهبود یابد تا کراتینین 8.18 کاهش یابد.

دیالیز کلیه مصنوعی است که به کلیه های آسیب دیده کمک می کند تا مواد زائد و مایعات را دفع کنند. علائم مسمومیت مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و سردرد را از بین می برد. با این حال، دیالیز عملکرد کلیوی را بهبود نمی بخشد. به عبارت دیگر علائم شما دوباره ظاهر می شود.

در بیمارستان TCS Tongshantang TCM، درمان با سم زدایی ما بهترین راه برای حذف سموم و مواد زائد بدن است. مواد تشکیل دهنده دارویی پزشکی چینی می توانند تحرک روده را بهبود بخشیده، ادرار کنند، باعث عرق شما شوند، بنابراین سموم و تخلیه زباله ها. این می تواند یک محیط خالص خون را به شما بدهد. سطح کراتینین 8.18 به تدریج کاهش می یابد. در عین حال، طب سنتی چینی می تواند عروق خونی را بهبود بخشد، گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه تغذیه و اکسیژن به کلیه ها. این ویژگی ها می تواند به تدریج بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را بهبود بخشد. همانطور که عملکرد کلیه شما به تدریج بهبود می یابد، کلیه های شما می توانند به تدریج عمل کنند، بنابراین احتمالا اجتناب از دیالیز.

آیا برای درمان سطح کراتینین بالا بدون دیالیز به دنبال درمان طبیعی و محافظه کار هستید؟ اگر چنین است، می توانید طب سوزان درمان حذف چین را انتخاب کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5972.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8, 18 را کاهش می دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.